גרר 24 שעות עומדים לשרותך בכל עת!

לא נעים להתקע באמצע כביש 443 למשל , חשוך בשעת לילה מאוחרת, גם בשעות היום זו לא ממש חויה, אבל זה קורה… איך יכול גרר 24 שעות לסייע בשעת מצוקה, ומתי מזמינים אותו?

מתי צריך גרר 24 שעות?

שירותי גרר 24 שעות חשוב לכל בעל רכב, וחובה להצטייד בפרטי גרר 24 שעות על כל צרה שלא תבוא. ברגע שנוצרת תקלה ואי אפשר להמשיך לנסוע עם הרכב, יהיה צורך להזמין אותו כדי לצאת מן המקום. היות ותקלות הם לא דבר צפוי ועלולים להתרחש בכל שעה משעות היום, צריך שיהיה זה דווקא גרר 24 שעות שעובד סביב השעון. כך תוכלו להיות בטוחים כי בכל רגע שלא יהיה, יבואו לקחת אתכם.

תעריף של גרר 24 שעות

כדי לעמוד על מחירו של גרר 24 שעות צריך להבין כי הוא משתנה בהתאם לשעות בו מזמינים אותו. יש תעריף מיוחד לשעות הלילה המאוחרות ותעריף אחר בשעות היום המוארות. המחיר לתשלום מחושב לפי נקודת המוצא עד ליעד המבוקש, ובדרך כלל מחושב לפי 10 ק"מ ראשונים ואחר כך מחיר נוסף על כל קילומטר נוסף.
כדאי לערוך סקר שוק לפני שמזמינים גרר 24 שעות ולעמוד על המחירים השונים בין בעלי המקצוע.

מה כולל גרר 24 שעות?

לפעמים יכול גרר 24 שעות להזמין מכונאי שיסייע בתיקון התקלה ויבדוק את האפשרות לחלץ את הרכב ללא גרירה. זה כדאי במקרה של תקר במכונית שאפשר לפתור בצורה מקומית פשוטה. כך במקום לגרור את הרכב עד למוסך יתכן ואפשר יהיה לחסוך את העלויות.

גרר בשבילך שעובד 24 שבע

טיפ קטן

אם נתקעתם בשעת לילה מאוחרת מאד באמצע הכביש (ואולי נכון יותר לקרוא לזה כמעט בוקר) יתכן ששווה לחכות עד לשעות הבוקר המוקדמות ואז להזמין שירותי גרר 24 שעות. זוהי נקודה חשובה היות והמוסכים כבר יוכלו לטפל ברכב שלכם בשעה כזו וכך תוכלו בנקל לפתור את הבעיה ולהחזיר את הרכב לתפקוד להמשך היום. נקודה נוספת שתרויחו מכך תהיה עלות יותר נמוכה; תעריף יום נמוך יותר מתעריף לילה וממילא הגרירה תהיה זולה בהרבה.

טיפ בונוס!

אם קמתם בבוקר וראיתם שהרכב לא מניע אל תמהרו להתקשר מיד לגרר! בדקו קודם את מצבר הרכב שלכם, סביר להניח שיש להחליפו בהקדם. למאמר על מבצעים של מצברים לקיץ הקרוב לחץ כאן.

בכל מקרה תוכלו להנות משירותי גרר 24 שעות בכל מקום בו אתם נמצאים! אל תהססו להזמין!