השכרת אוהלים – טיפים ישימים שכדאי לכם לשקול

זקוקים לשירות של השכרת אוהלים? להלן מספר טיפים ישימים אשר יאפשרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ובסופו של דבר גם לבצע את הבחירה הנכונה באוהל אשר יענה על מלוא הדרישות והצרכים שלכם ממנו:
הבנת המטרה בגינה אתם זקוקים לאוהל הדרישות והצרכים מאוהלים להשכרה יכולים להשתנות בהתאם למטרות בגינן אתם זקוקים לאוהל לדוגמא, אוהל אבלים עונה על צרכים שונים בהשוואה לאוהל לאירועים מסוגים שונים. חשוב שתבינו לא רק מהי הסיבה בגינה אתם זקוקים לאוהל אלא גם את השימושים המיועדים לו האם לדוגמא, אתם מעוניינים באוהל שאנשים יכנסו ויצאו ממנו או אוהל שאנשים אמורים לשהות בו בצורה רציפה למשך שעות.

אוהל לאירוע מושקע
אוהל לאירוע מושקע מאתר אוהלי הפסגה
  • כמות האנשים עבורם מיועד האוהל – יש מספר סוגים שונים של אוהלים לאירועים,הכל משתנה בהתאם למספר הכולל של המוזמנים שלכם מספרים לנו המומחים של אוהלי הפסגה מאתר www.hapisgarent.co.il, אוהלים להשכרה מגיעים בגדלים שונים, כאשר כל גודל מיועד לכמות שונה של אנשים חשוב שתבינו בטרם בחירת האוהל עבור כמה אנשים הוא מיועד מומלץ לבחור באוהל מרווח אשר יאפשר לנוכחים לנוע בהם בחופשיות.
  • הצורך בציוד נלווה – האם אתם זקוקים לאוהל ריק או שאתם זקוקים לאוהל אשר מגיע עם ציוד ובמידה וכן באיזה ציוד מדובר שולחנות, כיסאות, מיחם, מאווררים, מקרר ועוד.. רוב החברות אשר מציעות שירותי השכרת אוהלים מאפשרות גם להשכיר ציוד נלווה לאוהל ולכן, כדאי לשים דגש גם על הציוד לו אתם זקוקים.
  • הערכת משך הזמן בו תזדקקו לאוהל – האם אתם זקוקים לאוהל למספר שעות או למספר ימים ואם כן, לכמה שעות ולכמה ימים רוב החברות המשכירות אוהלים מאפשרות גמישות מבחינת זמני ההשכרה אבל בכל מקרה כדאי לבדוק את הנושא הזה בטרם בחירת החברה.
  • שימת דגש על מקצועיות ההתקנה – מעבר לבחירת האוהל המתאים, גם לאיכות ולבטיחות ההתקנה ישנה חשיבות והשפעה רבה על בחירת החברה. חשוב לוודא שהחברה בה אתם בוחרים מחזיקה בכלים ובניסיון המקצועי אשר יאפשרו לה לבצע התקנה איכותית ובטיחותית.
  • תקציב – אם אתם מוגבלים מבחינת התקציב אותו אתם מיועדים למטרה, כדאי לתכנן את התקציב מבעוד מועד, לבצע סקר מחירים מקדים ולאתר בסופו של דבר אוהל אשר יענה גם על הדרישות והצרכים וגם על התקציב.