מחירי שירותי אינסטלציה וממה הם מורכבים

שירותי אינסטלציה בטוח תצטרכו לפחות פעם אחת בחיים שלכם. כמו בכל תחום, גם בתחום האינסטלציה יש נותני שירות רבים ומי שמחפש אינסטלטור עלול לטבוע בים האפשרויות שיש לו. כל אחד מהאינסטלטורים הללו ייתן לכם הצעת מחיר אחרת, אם כי יש מחירים מוסכמים שסביבם צריכים לנוע המחירים שיתנו לכם אנשי המקצוע. אבל לכל תקלה יש משתנים ויש מרכיבים שונים לכל הצעת מחיר. אז הנה כמה מחירים סטנדרטיים וממה הם מורכבים ואיך הם עשויים להשתנות.

תיקון נזילה בניאגרה

הניאגרה בשירותים היא אחד המקומות הנפוצים ביותר לנזילות. הן נגרמות בעיקר בגלל הישיבה על האסלה והתנועה עליה, מה שגורם לאט לאט לצנרת לזוז ממקומה או להינזק עד שנוצרת נזילה. כמו בכל נזילה, לא מומלץ לחכות וכדאי כמה שיותר מהר להזמין שירותי אינסטלציה, ועלות תיקון של ניאגרה סמויה או גלויה שונה בגלל הגישה למקום הנזילה. בניאגרה סמויה, עלות תיקון נזילה תהיה בין 300 ₪ ל500 ₪. כשמדובר על ניאגרה גלויה זה כבר יותר זול והעלות תנוע בין 250 ₪ ל400 ₪.

מחפשים מומחה בתחום שירותי אינסטלציה בראשון לציון או ערים נוספות?

שירותי אינסטלציה בראשון לציון

פתיחת סתימות

סתימות הן אולי הקריאה הנפוצה ביותר לאינסטלטורים. יש אלפי קריאות כאלו בשנה וסתימה יכולה להתרחש באמבטיה, במקלחת או בכיור במטבח כשבכל המקומות הללו המחיר ינוע סביב 250 ₪ ובשירותים כפול. יש פרמטרים שונים שמרכיבים את מחיר פתיחת הסתימה:

  • שעת ההגעה לתיקון יש הבדל כמובן בין קריאה לאינסטלטור בשעות היום ובין קריאה לאינסטלטור בשעות הלילה. שירותי אינסטלציה בשעות הלילה עשויים לעלות לכם כפול משעות היום, ובסופי שבוע אף יותר.

  • מיקום עוד פרמטר משמעותי בקביעת המחיר של אינסטלטור שבא לפתוח את הסתימה הוא, איפה היא. היא יכולה להיות במיקום נגיש יחסית כמו הסיפון, האמבטיה או המקלחת ויכולה להיות בצנרת הביוב. גם כאן, מחיר של סתימה רגילה יהיה סביב ה250 ובצנרת הביוב כפול.

  • עד כמה קשה לפתוח את הסתימה? המרכיב החשוב ביותר בתמחור פתיחת סתימות הוא זמן העבודה והמורכבות שלה. יש אינסטלטורים הגונים שאם זמן העבודה שלהם הוא קצר, הם ייקחו רק על ההגעה ולא יותר מזה. אך אם מדובר על עבודה של כמה שעות או על עבודה שהסתבכה, המחיר צפוי להיות כפול וגם הרבה יותר מזה.

שלמו כמו שצריך על עבודה איכותית

אם אתם צריכים שירותי אינסטלציה באין אם זה לאתר נזילה בבית, כדאי שאל תחפשו את הזול ביותר אלא את הטוב ביותר. הזול ביותר עלול לעלות לכם ביוקר מאוחר יותר ולכן כדאי שתבררו מי עושה לכם את העבודה, עד כמה ניסיון יש לו והאם יש עליו המלצות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא בירור קצר ומהר מאוד תגיעו אל האינסטלטור האידיאלי בשבילכם, בירור שאתם יכולים לעשות עם מכרים או בני המשפחה שכבר כרו את שירותיו של איש מקצוע כזה והיו מרוצים ממנו.