העברה של רכבים לגריטה – על תהליך פירוק רכבים

המודעות לאיכות הסביבה, הינה גבוהה היום יותר מתמיד ובהתאם, גם המודעות לפעולות השונות אשר בכוחן להיטיב עם הסביבה ויישומן, נמצאת במגמת גדילה.
מכיוון שכלי רכב ובעיקר כלי רכב ישנים, מהווים את אחד מהגורמים המזהמים המרכזיים והמשמעותיים ביותר הקיימים, הדרך הטובה ביותר להיטיב עם הסביבה תהיה להעביר את הרכבים הללו לפירוק חלקים ולגריטה – כאן חשוב לציין שעל פי חוק רכבים שעברו תאונה קשה או שהתיישנו והגיעו למצב שהנסיעה בהם איננה בטוחה, נחשבים לאסורים לשימוש על פי חוק.

סביר להניח, שאנשים אשר מחזיקים ברכבים מכל הסוגים: פרטיים, מסחריים, אופנועים, קטנועים, אוטובוסים, מלגזות ומיניבוסים, שכבר אינם עובדים או כאלה אשר הנסיעה בהם איננה בטיחותית, ישמחו קרוב לוודאי לגלות שבכל זאת יש להם איזו דרך להרוויח סכום מסוים של כסף מהרכב ומעבר לכך, גם יהיה מי שידאג לפנות את הרכב בעבורם ממקום הימצאו – חברות שכאלה בדרך כלל יספקו גרר מטעמן, אשר באמצעותו הרכב יפונה.

איתור קונה רכבים לפירוק הכי מהיר

אז איך מוצאים מי שייקח את הרכב שלנו למגרש פירוק  ותוך כדי שנרוויח מזה כמה שקלים? חשוב מאוד להתמקד ולחפש מישהו באזור מגירוכם, למשל אם אתם גרים באזור הדרום ניתן לחפש קניית רכבים לפירוק באשדוד והסביבה וליצור קשר עם גרר-קונה מכוניות מומחה שיגיע עוד היום! עדיך לא לדחות את התהליך!

רכב ישן לפירוק

להוריד עול מכתפיהם של הבעלים

בעלים של רכבים אשר אינם תקינים, יעידו שעצם תחזוקת הרכב טומנת בחובה עול כלכלי, כמו גם צורך בהתעסקויות לא מעטות: תשלום של עלות טסט שנתי, ביקורים תכופים במוסכים, הוצאות כספיות גבוהות עבור דלק והוצאות כספיות נוספות בעבור רכב אשר לא טומן בחובו כלל תועלות.

לכן, מכירת הרכב לצורך פירוק חלקים וקבלת סכום כסף בתמורה – סכום כסף אשר במקרים רבים לא יהיה קטן, תאפשר לאותם אנשים סוג של שקט נפשי, בידיעה שהעול הזה ירד מכתפיהם והם אף יזכו גם לקבל סכום כסף במזומן – רוב החברות אשר קונות רכבים לגריטה, מבצעות את העסקה בתשלום במקום ובמזומן.

כמובן, שקיימת אפשרות ליצור קשר עם מספר חברות שונות אשר פרסמו מודעת "קונה רכבים לפירוק במזומן", להקשיב למה כל אחת מהחברות הרלוונטיות מציעה – מה סכום הכסף אותו היא מוכנה לשלם בתמורה לרכב, האם היא דואגת לספק גרר מטעמה ואיך מתנהלת העסק ובהתאם לכך, לבחור בסופו של דבר את החברה אשר תציע את תנאי העסקה הטובים ביותר – כאשר כדאי גם לוודא שמדובר בחברה אמינה אשר מתכננת ליישם בפועל את כל מה שנקבע לגבי עסקת המכירה.

להתקדם אל הרכב הבא

אז נכון שסכום הכסף אשר יתקבל בעבור העברה לגריטה, לא יהיה מספיק לצורך רכישה של רכב חדש – סכום הכסף ינוע בדרך כלל בין מאות שקלים לאלפי שקלים – בהתאם לסוג הרכב, למצבו ולנתונים נוספים לגביו.
יחד עם זאת, אחרי שהרכב הישן נמכר לגריטה, זה בדיוק הזמן להתמקד בהתחלה חדשה – לחסוך את סכום הכסף הנדרש לרכב חדש ואולי אף לייעד גם את הכסף שהתקבל בעבור העברה לגריטה, לצורך המטרה ולקנות רכב תקין ובטיחותי, בתקווה שהרכב החדש ישמש את בעליו נאמנה לתקופת זמן ארוכה.